Aum

Dekumen untuk umum, Om A no bhadraah kratavo yantu visvato ( Semoga pikiran baik datang dari segala penjuru) OM SWAHA

Durga Mantra (Om Dum Durgayei Namaha) - 54 Reps



Rough Translation: 'Om and Salutations to that feminine energy which protects from all manner of negative influences, and for which Dum is the seed.'

This mantra is of Goddess Durga the combined form of the powers of Lakshmi, Saraswati and kali. By enchanting this mantra all the physical, mental, economic problems are solved.

Chanted by Yogi Hari
http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_dmusic?url=search-alias%3Ddigital-music&...

Durga is the Divine Protectress. Typically shown riding a lion or a tiger, Durga has a hundred arms, each with a different weapon of destruction. Yet her face is exquisitely beautiful to behold. The interpretation is that to the pious and the sincere seeker after truth, her sight can produce ecstasy and a variety of beautiful forms. But the negative, harmful or demonic, her countenance is as terrible as Kali, except she shows more weapons of destruction than Kali.
http://www.sanskritmantra.com/simple.htm



"Yantra Raj Beesa": Durga Bisa Yantra is of Shri Durga Ambe Maa. Durga Bisa Yantra is a powerful yantra for attaining desires, to remove difficulties and to conquer enemies are the special effects of this yantra. Durga Bisa Yantra bestows wealth and property and protect the person from all sorts of dangers. Worship of this yantra as per Adhayaya 4 sloka 17 of Durga Saptashati (Most powerful and potent collection of mantras dedicated to Goddess Durga created from Markandeya Puran) this yantra removes poverty. Durga Bisa yantra is considered to be very lucky for businessmen as it brings in property and removes all the problems in their way to suceess.

Yantra Guidelines
http://www.rudraksha-ratna.com/durgabisayantra.htm


Artinya:

Rough Terjemahan: 'Om dan Salam ke energi feminin yang melindungi dari segala macam pengaruh negatif, dan yang Dum adalah benih. "

Mantra ini adalah Dewi Durga bentuk gabungan dari kekuatan Lakshmi, Saraswati dan Kali. Dengan mantra mempesona ini semua fisik, mental, masalah ekonomi diselesaikan.

Dilantunkan oleh Yogi Hari
http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_dmusic?url=search-alias% 3Ddigital-music & ...

Durga adalah pelindung wanita Ilahi. Biasanya ditunjukkan mengendarai singa atau harimau, Durga memiliki seratus tangan, masing-masing dengan senjata yang berbeda dari kehancuran. Namun wajahnya indah indah untuk dilihat. Interpretasinya adalah untuk orang-orang saleh dan para pencari kebenaran yang tulus setelah, penglihatannya dapat menghasilkan ekstasi dan berbagai bentuk indah. Tapi negatif, berbahaya atau setan, wajahnya adalah sebagai mengerikan seperti Kali, kecuali dia menunjukkan lebih banyak senjata pemusnah dari Kali.
http://www.sanskritmantra.com/simple.htm



"Yantra Raj Beesa": Durga Bisa Yantra adalah Shri Maa Ambe Durga. Durga Bisa Yantra adalah yantra kuat untuk mencapai keinginan, untuk menghilangkan kesulitan dan menaklukkan musuh adalah efek khusus dari yantra ini. Durga Bisa Yantra menganugerahkan kekayaan dan harta benda dan melindungi orang dari segala macam bahaya. Penyembahan yantra ini sesuai Adhayaya 4 sloka 17 Durga Saptashati (koleksi Paling kuat dan ampuh mantra yang didedikasikan untuk Dewi Durga dibuat dari Markandeya Puran) yantra ini menghapus kemiskinan. Durga Bisa yantra dianggap sangat beruntung bagi pengusaha karena membawa di properti dan menghapus semua masalah dengan cara mereka untuk suceess.

Yantra Pedoman
http://www.rudraksha-ratna.com/durgabisayantra.htm
0 Komentar untuk "Durga Mantra (Om Dum Durgayei Namaha) - 54 Reps"

 
Copyright © 2014 Aum - All Rights Reserved
Template By Catatan Info